Pialvi 7-8. Aylarda evet kaybetme korkusu gelişebiliyr.çünkğ artık daha iyi anlıyor. Gözünün önünde olmazsanız size ulaşamayacağı ya da gidebileceğinizi anlıyor.Aslında bu da bir süreç yani böyle davranması gelişimin bir parçası . Sadece düzgünce atlatmak önemli. Üstte ki yorumda yazdığı gibi bol bol ce e oyunu oynayın. Bir yere gidip gelirken anlamaz demeyin açıklayın geleceğinizi. Yabancılara karşı da daha çekingen ve korkmuş davranabilir bu aylarda