Bize sihirli bir değnek mi değdi bilmiyorum😅ben deneme yanılma yoluyla biogaiayı bıraktım her akşam 22de veriyordum ve gece saat 4te büyük gaz nöbetleriyle uyanıyorduk. Bıraktıktan sonra 4uyanmalarımız ağlamalarımız gaz sancılarımız bitti ya biogaia ya da bağırsakları gelişti bilmiyorum şimdi ise uykucuyuz gündüz uyanıyor 45 dk bilemedin bi saat emme oyun ardından eeeeeeğğğlemeye başlıyor uyumak istediğini belli ediyor kundağa sarınca susuyor ve pıt uyku😅insan uyuyuca da endişeleniyor tabi tüm gün kucak kucağa koridorda yürüyordm sakinleşsin diye bilmiyorum noldul🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️😊