Kizlar merhaba bazen uyku tablolarina yada gunluk aktivite tablolarina falan bakiyorum 11 aylik bebek 12 aylik bebek vs ayri ayri yaziyor . Simdi sorum su benim kizim 11 ay 7 gunluk. Ben bu tablolara bakarken 11 ay mi yoksa 12 ay olarak mi bakmam gerekiyor. Kafam karisti. Yani sonucta 11ayini doldurmus 12ye 7 gun gecmis oluyor diyo esim. Bende 11 ay diye israr ediyorum cok kafam karisti.