Elaninannesiiii Ben açıktan mezun oldum canım ama yüzyüze eğitim de aldım. Düz açıksa senin 3 ayda bir sınavlara gireceksin.
Zeynepela1406 Eşimde yeni kayıt oldu qma online diye duydum sınavları simdide yuzyuze diyolar ama bilgisi olan yazarsa iyi olur yaa
Elaninannesiiii Zeynepela1406 pandemi den dolayı bi süre online yaptılar. Şimdi sınav tarihleri yaklaştığında internetten düzenli olarak açıklama yapıyorlar. Online mı olacak yoksa okullarda mı diye sınava yakın bi tarihte açıklama geliyor. Online mı yoksa normal mi olduğunu belirtiyorlar.
Jellybon_555 Zeynepela1406 online olunca nasıl giriliyor yada nerden giriliyor sınava nasıl yapıyorsunuz bende öğrenebilir miyim
Elaninannesiiii Jellybon_555 aöl öğrenci girişi yerinde sınav giriş oluyor ordan girip yapıyorsunuz sınavları