Zumrada kusması normaldir daha 15 günlük bebeginiz midesi daha gelişmedi reflu yatağında yatırın hep yan donuk olsun 1 2 ay azalmasa kusması doktorunuza danışın benm benimde öyleydi şükür azaldı kusması reflu yatağında yatırırdım hep şuan 4 aylık arada kusuyor ama o kdr yoğun dgl mesela ve yediğiniz de dikat edin