Selam anneler kizim 4 ay 12 günlük oldu bugün cok sükür ve iki gündür bi hiriltisi var balgam varmis gibi atesi yok keyfide yerinde ama burnu tikali gibi ses cikartiyor damla veriyorum burnuna temizliyorum sürekli ama yine o ses cikiyor. Doktora götürcem ins ögleden sonra acik cocuk doktorumuz ama doktorlara gitmektende korkar oldum ya gidip orda hastalik kapariz diye ama mecbur gitcez bugün. Ayni durumu yasamis yada yasayan varmi?