Benim bebeğim de aynı şekilde. Emerek uyuyor, birlikte yatıyoruz. uyumadığı zaman sürekli ağlıyor. Normal geçirdiğimiz bir zaman yok denecek kadar az. Neredeyse 24 saat bitişik yaşıyoruz. Gazdan dolayı olur 3-4 aylık olunca geçer diyorlar ama bakalım…