Elifinannesii_ ben yüzüstü yatirdigim için elleri onu uyandırmadi . 4 aylık olana kadar yüzüstü yattı. Ama başını kaldırabiliyordu ondan boğulma riski olmadı . 4 ayda artık agirlastigi için gece kendi kafasını kaldıramadi bende sırtüstü yatırdım ama sürekli eli yüzünde bu seferde kundak yaptım sadece kollarını , şuan 6 ayliğız kollarını kendi çıkartıyor ,izin vermiyor kundağa.