JackDaniels “eee senin durumun iyi sana ne zararı var?”
İstiyorlar ki onlar gibi olalım, tuzumuz kuru diye canı yananın halinden anlamayalım.
Ben çocuğuma oyuncak alırken çok üzülüyorum ya, bu ülkede yüz binlerce çocuk reklamda gördüğü kıytırık plastik oyuncakları alamıyor en uygunu 100lira çünkü. Oğlum lego istiyor yahu ben manyak mıyım çocuğun 3 ay oynayıp sıkılacağı şeye 500lira vereyim.
Tüm yıl çalışıyorum, 1hafta yaz tatili güzel bir otelde geçireyim desen 20bin en az, neden diyor insan tamam kazanıyorum da bir şeye neden ederi olmayan bir para vereyim?
Hadi bunlar lüks, ki insanın elinden lükslerinin alınması da büyük bir sorun ama gıda yahu. Sebze yemek nasıl pahalı olabilir. Zamanı değil patlıcan almayın, ulan kerevizin pırasanın da mı zamanı değil, niye 15 lira? Ne yiyecek bu insanlar, boş makarna mı?