Hanımlar merhabalar 13 aylık oğlum var koltuk kenarlarından yürüyor tutunup kalkıyor yürü dediğimizde oturuyor öyle yürüyor ne yaptıysak korkusunu yenemedik denediğiniz yöntemler varmı korkusunu aşabilceğimiz, ve oğlum konuşmuyor eskiden azda olsa anne baba derdi şimdi hiç demiyor bi sorun olabilirmi yoksa zamanla düzelirmi alkış yapmıyor el sallamıyor ne yapıcam bilmiyorum