Biraz uzun olacak hanımlar bugün hastaneye gittik oğlumda gaz sancısı vardı göbeği çok şişti doktor fıtık var korkulacak bişey yok düzelir dedi aynı sorunu yaşayan oldu mu ve bana 3 saate 1 karnını doyur dedi sizler kaç saate 1 emziriyorsunuz ? Oğlum sürekli emmek istiyor 🤦🏻♀️ Nasıl engel olacağım neler yapmam lazım bilgi verin