Mavilii Kızlar dün 3.doz aşımı oldum. Geceye kadar hersey normaldi. Gece 2′de ateslenmeye başladım. Ve sabaha kadar 2 kere ateslendim. Bugünde heryerim ağrıyor. Yerimden kalkamıyorum. Sizde de böyle yan etkiler oldu mu? Test vermelimiyim acaba??
TosbikAnnesiiiii Mavilii ben olmadım daha ama kaynım oldu 2 hafta önce oda öyle çok kötü oldu parol iç canım dinlen bol bol limon su geçer bir iki güne aşının etkileri . Geçmiş olsun 💐
laudarte Mavilii 3 doz oldum hiç yan etki olmadi. Ama cevremde ateşlenen olmustu. Her birindede aksi gibi griptim inanılmaz iyi geldi tüm vucud agrım dinmişti. İlac kullanmıyordum emziriyorum diye 😆
Mavilii TosbikAnnesiiiii çok sağol canım 🌸 görsen her yerim ağrıyor. Hic halim yok. Bebeğime bile bakamıyorum:( yavrum perişan oldu bugün. Parola içiyorum ama oda fayda etmiyor sanki. Napicam bilmiyorum :(
Mavilii Serife3304 önceki dozlarda benimde öyleydi. Sadece kol agrisi yaşadım. Onun dışında hiç bisey olmamıştı. Ama bu sefer yerimden kalkacak halim kalmadı. Mahvetti beni
Mavilii Ecemli test verdin mi peki canım ne yaptın? Bugün kendimi yataktan alamıyorum. Sanki gözlerimin üzerinde biri oturuyormuş gibi gözlerimi bile açamıyorum:(
Serife3304 Mavilii şu an test verseniz muhtemelen pozitif çıkarsınız yatın dinlenin ve kimseyle temasta bulunmayın bence geçmiş olsun
Mavilii laudarte ohh ne güzel size yaramış demekki ama bende ters etki yaptı 😂yatak döşek yatıyorum suan
Ecemli Mavilii canım o aşıdan dolayı ben iş bile yapamıyordum çocuğuma bile bakamiyordum hemen hemen 3 gün hep uzandm
Yasemin38 Mavilii 3 doz yaptırdım bende 3.dozda bir ateşlenme 1 üşüme oldu gecesinde sonra şükür başka sıkıntı olmadı parol iç. Bol c vitamini tüket.
Mavilii Yasemin38 benimde 2 3 sefer ateşim çıktı. Sonra kemiklerim ağrımaya başladı. Sırt ağrım var. Bacaklarım bile ağrıyor. InsAllah kısa zamanda geçer
Mavilii Serife3304 çok sagolun. Bende pozotif cikAcagina eminim. Çünkü bütün semptomlarini taşıyorum covidin. En iyisi dinlenmek haklısınız ama inanın yatak bile batiyo sanki. Öyle agriyor heryerim
RuzgarGulsah Benim eşim 3. Dozu yaptırdı ilk gün iyiydi sonradan hastalandı 4 gün geçmeyince test verdi ve pozitif çıktı aşıdan kaynaklı olabileceğini söyledi sağlıkçılar. Bu 3. Doz aşılar ağır geçiyor diye duyuyorum çevremde çok geçmiş olsun sizede🌸
Mavilii RuzgarGulsah çok teşekkür ederim 🌸 aynen bende aşıdan sonra böyle oldum. Hatta geceye kadar hersey normaldi. Gece ateşledim ve vücudumda ağrılar başladı. Çok halsizim. Suan yatıyorum ama inanın yatakta yatarken bile heryerim ağrıyor. Eşiniz kaç günde iyilesmisti?
RuzgarGulsah Mavilii 5. Günde iyileşmeye başlamıştı dedim ona hatta senin canın evde kalmak istemiş karantinaya girince düzeldi 😁
Mavilii limonkolonyasi insAllah bende hemen toparlanirim. Küçük cocugum var onunla da ilgilenemiyorum. Oda perişan oldu.