Melekannesiiiii ben kardeşinin ölmüş olması aşırı konu ve bahane ettiğini düşünüyorum açıkçası. Birkaç hafta önce de yine yeğenleriyle avm de poz vermiş ya Allah bilir içini ama bu durumu kullanıyor, reklam yapıyor gibi hissediyorum. Aylar geçti üstünden, birçok eğlenceye kutlamaya gidiyorlar da kendi kızının doğum günü olunca mı kardeşinin o ölmüş olması sebep gösteriliyor