Senemy moralini hiç bozma canım benim bebeğim de doğduğundan beri almadı sonra o kadar moralim bozulmuştu lohusalık üstüne seni cok iyi anlıyorum. artık hiç vermiyorum mememi uzun bir süre vermedim sonra bigun annemin ısrarıyla verdim bana kalsa yine reddedilcektim bianda aldı memeyi. her bebek bir değil tabiki en azından şöyle 1 hafta bekle o da unutsun o memeyi itmeyi falan. dene istersen belki sana da fayda olur