Tuba normalde pinarin ya da icimin kutu devam sütünü veriyorum.Mamayı 1 yaşına kadar zar zor içtik keşke ona devam etseydi ama istemedi😔Sütü de gece beslenmesini kestik sabah ilk kalktığında acıkıyor ,benim kahvalti hazirlamamı bekleyemiyor o yüzden veriyordum.Şaştım kaldım vallahi🤷♀️