Demirinannesi02 gecti tabi hamileydim bana geldiginde esim gecirdigi icin hareketleri biliyordu iki hafta sürdü benim evde gozlerim bağlı geziyordum korebe gibiydim o halde bile karanlik dönüyordu kac defa acillik oldum serumlarla ayakta durdum asla bisi yiyemiyordum yedigimide ksuruyordum düşünün siz haric etrafinizdaki dünya sürekli araliksiz dönüyor kulaktaki zarlar yerinden oynadigi icin beyinden göze komut gitmiuor o yüzden gözleriniz sürekli dönüyor on bes gunde gecti ilk bir kulagimdaki oynadi evdeyken ikinci kulagimdakerde yerinden oynadi hicbirseyim yoktu sapasaglam yattim yataktan hasta kalktim cok kotu bir hastalik allah kimseye vermesin hala asla kafami sallamam korkuma sallayinca geri oynayacaklar diye düşünüyorum gecti cok şükür stres sıkıntı vertigonun kankasi bilginiz olsun ben anlamiyorum duyuyorum benimde vertigo var basim donuyor diyorlar bakiyorum yürüyorlar ilac iciuorlar duzeliyorlar benim gecirdigim asla oyle degildi ayakta durman imkansiz ve asla bir günde gecmiyor esimin bir ayda gecmis ben yine on bes gun cektim