Honeybee Merhaba kızlar. Ek tahlilleride olduğu için 10 gün sonrasına tekrar randevu aldık. Referans aralığı olmayan değerler ıgA ıgM normal mi düşükmü nedir anlayamadım. Anlayan varsa yorumlayabilir mi 2 yaşında bebeğim.