Arkadaşlar oğlum 16 aylık,
Ortalama 2 aydır memeyi ısırıyordu ama emmeye devam da ediyordu.son dönem.artinca usulca ağzından memeyi almaya başladım can yandigi için.3 gündür yoğun şekilde ağzına alır almaz ısırıp ay deyince bırakıyor asla emmiyir.nolur onerisinolan var mı.emmeyinbirakacakmdiye korkuyorum. Emmedigi için göğüslerim acciyi.silikon uç aldım,ancak maalesef o da hemen düşüyor kullanışlı değil alıp atıyor bebek.oneriniz var mı arkadaşlar