Ay benim çevremdekiler çok kilo almadın iyisin vs diyordu , ben de aynada kendimi iyi görüyordum yani 5 kilo fazlam var gibi falan hiç dert etmiyordum. Bir de süt problemi yaşadım artsın diye şu an önüme ne koysalar yiyorum.. ta ki dün eşim fotoğrafımı çekene kadar. En az 20 kilo fazlam var gibi o kadar iğrenç olmuşum ki dün diyetisyene gitmeye kesin karar verdim başka şekildr toparlayamam gibi 🤦🏼♀️