Deletedmom_297 Kızlar merhaba 2 aylık bebeğime bebelac gold1 mama almıştım ama artk yemiyoruz 350 gram mama ver elimde ama açtım bir ölçek bile vermedim ziyan etmek istemiyorum ihtiyacı olan varsa metrobüs güzergahından alabilir benden ücretsiz vermek istiyorum
Deletedmom_297 Seda0202 cnm nasıl yollıcam ki bebeğimle bir yere gidemiyorum eşimi bekliyorum bir yere gitmek için daha gidip pttdennn para mı bile almaya gidemedim
Ntugba Seda0202 nerede yasiyosun canım benim çıkma ihtimalim yok bebegim prematüre olduğu için hep evdeyim
Deletedmom_297 Gizemzkan yakın arkadaşıma vercem cnm gelip alıcakkk hala 1 numara yıyotmus 6 aylık ben zannediyordum 2 noya geçmiş