benaslindayohum bebeğiniz kaç aylık?
Benim ki küçükken 2 3 tane kağıt havlu rulolarını uç uca birbine batlamıştım bi tarafta küçük top atıyodum diğer taraftan kucağına düşüyodu, çok hoşuna gidiyordu 😅
Ya da köpük tabak/ yumurta kolisi gibi şeylere çöp şiş takıyodum (ucu küt olsun ki çocuğu eline batmasın) bocuk makarna diziyoduk çöp şişlere sıra sıra 😅
Bi oyuncak sepeti var onun üzerine çapraz karışık şekillerle ip /kurdela vs bağlayıp içine oyuncak koyun, o aralardan oyuncakları kurtarmaya çalışsın 👍🏼
Boş bi kutuyu top geçecek kadar yuvarlak delik açın ordan topları atsın içine, kutunun bi yanı da açık kalırsa ordan toplar dökülüyo falan, hoşuna gidiyodu 😅
Islak mendil kapakları biraz birikince düz bi mukkavaya yapıştırdım sıra sıra içlerine de küçük havyan resimleri yapıştırdım çifter çifter. Onları açıp kapatıyor çiftini bulmaya çalışıyo🌟
Çay karıştırma çubukları var b3nde tahta, onları huninin ağzı gibi minik deliklerden koymayı seviyo öyle bişey olabilir..🤌🏼
Yara bandı yapıştıryodum mama sandalyesine falan tutup çekmeye çalışıyordu..🤭
Bunlar bebeğim küçükken oynattığım oyunlar.. Benimki çok etkinlik bebesi değil hemen bozup atıyo bi kenera ben de çok bişeyler yapamamıştım.. Ama şimdi büyüdü kendi kendine oynuyor çoğunlukla ben de anlık elime ne geçerse oyunatıyorum öyle 🥲