Bebegim 3 gün sonra 6 aylik oluyor dün doktora götürdüm öksürük ve ateş şikayeti ile doktor covid olabilir dedi akciğer filmi çektirdik sağ tarafta hafif bronşit var dedi bebeğim covid mi böyle durumla karşılaşan varmi bebeği covid olana anneler ne gibi belirtiler oldu test vermeli miyiz ateşi düşmüyor dişten dolayı mı yoksa covid mi bilemiyorum çok korkuyorum ne olur bilgisi olan yardımcı olabilir mi bana