Rikaa Zeynep_annesi12 benim ablam gecirmis hicbir seyi yok suan cok sukur. Ama kontrol altinda tutmak gerekiyor. Hastalanmamasi icin vitamin takviyesi veriliyor. Cok gecmis olsun Allah bir daha yasatmasin
Vortex Mom62536262 kaba bir tabir oluyor. Ben bile üzülüyorum insanlar öyle diyince. Anne babası ne hale düşer Allah bilir. İnşallah onların duyabileceği bir yerde de dememişsinizdir
Mom62536262 Vortex Doktor ailesinin yanında bu tarz özürlü diye hitapta bulundu ve şimdi kim olursa olsun engelli degilde özürlü diyor özürlü demesini neden kötü algiliyorsunuz. Bunda birsey yok hanfendi engelli daha kibar söylenis sekli olabilir sizin için