İyi günler anneler.. Yedi buçuk aylık bir oğlum var, üç aylığından beri benden başla kimsede durmuyor. Ama bakın öyle basit bir durmamak değil benim kucağımdan indiği an ya da benden başkası ona yaklaştığı an hıçkıra hıçkıra ağlıyor. Buna babası da dahil. Babasında bile durmayan bir çocuk yani. Geçen ay bi yirmi gün boyunca az da olsa alışmıştı ama alıştığı da şu şekilde on dakika da olsa bensiz duruyordu, yanımdayken babasının onu sevmesine izin veriyordu. Şimdi iki haftadır yine eski haline döndük hatta daha da beter bir durumdayız. İki haftadır sabahtan akşama kadar beraberiz, benimle oyun oynuyor, bana tutunup kalkıyor, gezdirmemi istiyor fazla da hareketli bir çocuk yerinde dakika durmaz oyun kurarım yok istemez ayağa kalkmak ister. Doktor kontrollerinde de bu durumu söylediğimde karakteristik yapısı bu olabilir denildi. Ama artık bu durum beni çok bunalttı, afedersiniz ama lavaboya gitmeme bile izin vermiyor fena halde temas bağımlısı oldu ben bu duruma artık dayanamıyorum ne yapmam lazım ya da benim gibi böyle bir durum içinde olan var mı?