Semanurozgan gunesimm11 doktorlar hava yuttuğu için diye söylüyor ama eskiler büyüklerimiz midesi büyüdüğü için diye söylüyorlar
Ozlemege gunesimm11 evet ilk duyduğumda o kadar korkmuştum ki lohusa kafasıyla doktora götürdüm hıçkırıyor diye 😂 doktor da doyduğu için hıçkırıyor demişti
Eylulllllll Mihribann11 hekim bana emzirme , yukarı kaldır pat pat yap demişti. Genxine kaçar diyerek . 2 gün önce sordum ben de hekime ☺️