Ssuullee evet bebek her istediğinde emzirilmeli. Nasılki biz canımız ne zaman isterse su içip yemek yiyebiliyorsak, bebeklerimizin de buna hakkı var. Saatli emzirme bebekte sıvı kaybına neden olabiliyor.
Kuzeyyolcu ufacık bebeğin suya ihtiyacı da yok. Sadece süte ihtiyacı var. Süt onun tüm ihtiyaçlarını karşılıyor. Bu konuda anneler de doktorlar da çok ayrışıyorlar. Ben bebeğime vermedim, o da kurumadı susuzluktan. Siz bir anne olarak su vermenin doğruluğuna inanıyorsunuz. Ben de vermemenin. Herkes evladı için en iyisini düşünüyor sonuç olarak 🙂