Bozzzzy ben 4.5 yaşından önce vermeyi düşünmüyorum. Evde farklı etkinlikler yapabilirsiniz, havalar ısındı parka çıkarın oyun gruplarına yazılın, bulunduğunuz yerdeki sosyal aktiviteleri takip edin. Çalışmıyorsanız sırf canı sıkılıyor diye yollamayın daha küçükler birebir ilgiye muhtaçlar