Kizlar simdi dun kan verdim gebelik varmi yokmu diye çünkü bir hafta boyunca mide bulantisi bas donmesi birde kasiklarda agri var halada devam ediyor ama testte negatif erken olupta cikmama ihtimali olabilirmi benim gibi yasiyan varmi gebelikten supheleniyorum ama adetime daha var adet oldugumda adetim 3 gun surdu ve bitti 1 haftalik hamilelik belli olurmu ki doktorda dedi adetini bekle belki erken olabilir cikmaya bilirde dedi boyle yasayan ve hamile oldugunu ogrenen varmi