Elifbeyzam Bebeğim 1 yaşında balık yağı kullanmak istiyorum çok şık yemiyor. Siz hangisini kullanıyorsunuz 🌺☺️
EB1661 Elifbeyzam Bizim doktorumuzda gereksiz kas yorar şimdi 2 yaştan önce önermiyorum normal gelişimi şuan dedi bende istemiştim
Mirayslck Elifbeyzam Ya ben de doktorumuza her gittiğimde söylüyorum. Sindirilmesi zor 1 yaşını geçsin de diyordu . 1 yaşına geldi şimdi de karaciğeri çok yoruyor 2 yaşında kullanalım diyor. 6 aydan itibaren kullanan annele var . Msjımı görenler sizin doktorlarınız ne diyor ?
cigdem2727 Ben doktorumuza sordum gerek yok omega 3 e dedi.cunku 1 yaş erken dedi 3 yaştan sonra öneriliyor.bilginize.isterseniz doktorunuza sorup başlayabilirsiniz
Elifbeyzam Alabilgic3434 Bende ocean ın d vitaminimo kullanıyorum balık yağı da ondam alırım heralde onunda 400 luk 1000 lik falan varmı
Elifbeyzam Mirayslck ya zayıf biraz belki iyi gelir dedim doktora da sormadım gerçi 13 aylık oldukbizde