Merhabalar, 38 günlük kızımın yüzünde isilikler çıkmıştı doktorumuz oda sıcaklığımızın fazla olduğunu söyledi günlerdir 23 derecede sabitledik fakat yüzündeki kırmızılıklar azalmadı aksine bugün daha da arttı kaşlarının etrafı sarı sarı kabuklar oldu. Doktorumuza da yazdım bekliyorum ama süt alerjisinden şüpheleniyorum kızım sadece anne sütüyle besleniyor. Ben birkaç gün deneyeyim diyorum neler yememeliyim süt yumurta vs dışında? Ve yaşayan anneler başka ne gibi belirtiler olabilir 😔