Ebeanne01 Oğlum 7 buçuk kilo 8 aylık 4 numara slleepy bio natural bez kullanıyoruz.sizce kaç aya kadr 4 kullanmaya devam ederiz.İndirim varken stoklamak istiyorm 4-5 numara.Yardimci olrsanz sevinirim.Teşekkürler
Uykucu Ebeanne01 7 bucuk kilo 3 numara sleppy bio kullaniyorum. 3 4 ay daha rahat kullsnirsiniz 4 nunarayi kalibi büyük
Deletedmom6262 Ebeanne01 bende bekleyeyim 7 buçuk kilo ama ben Prima premium kullanıyorum sanki küçük gelmeye başladı
Moonlightttt Ebeanne01 küçük kullaniyorsunuz sanki iz,tasma yapmiyor mu? 8 kiloya 5numara kullanıyorum hem sleppy kalıpları da küçük. Bence 5 numara alın 1 2 ay kullanırsınız bu numarayi
Ebeanne01 Uykucu yaa bizde sünnetten sonra bir numara büyük beze geçtik ondan sonra kullanınca 3 numara küçük gbi geldi
Moonlightttt Deletedmom6262 yani tam oluyor 5 . söyle arada 4 arada 5 bağlayıp evdekileri bitirebilir sn geceye 5 olsun ama sıkıyor dur minnosu