Doğduğundan beri dümdüz zeminde yatırıyordum. Son zamanlarda mesela beşiğinin içinde babynest var gidiyo onun kenarına kafasını koyup öyle uyuyo, veya ben otururken uyutuyorum dönüyo dönüyo geliyo kafasını dizime koyuyo öyle uyuyo, uyurken çevresinde bişeyler var deli yatıyo döne döne kafasını yukarı koycak bişeyler buluyo illa ki. Napayım ben yastık mı kullanayım artık acaba? İncecik bişey de kesmez baya yukarda tutuyo, bi zararı olur mu azcık yüksek bi yastık kullansam. İstiyo çünkü mecbur kullanıcaz artık