Biri1 kaka yapamamak değil sert kaka yapmak kabız demek demişti doktor
Gazını tam cikaramadiginda da öyle yapabilir bol bol gaz masajı yapın yakın zamanda doktor kontrolünde olursa gaz için damla da isteyebilirsiniz
Fitil ya da lavman uzun süreli kullanımlar da bağırsak florasini bozup hep onlara ihtiyac duyar hale gelirmiş
Bizde 5 aylığız o zamanlar çok sıkıntıydi gaz işi ama ileriki dönemde kendileri rahatça çıkarmayı öğrenince çok güzel oluyo, az daha sabır 😊😌