Msssmy https://imgyukle.com/i/oAXyqf Merhaba kızlar bize lojman çıktı fayansları bu şekilde biraz eski gözüküyor. Ben değiştirmek yerine griye boyayıp kullanayım dedim. Aranızda boyayan var mı nasıl yapmalıyım hangi boyayı kullanmalıyım yardımcı olursanız çok sevinirim
Nihan21 Msssmy ama öylr çok video izledim boyuyolar çokta güzel oluyo ama kullanışı nasıl hiç bilgim yok
marbling10 Msssmy ben mutfağı boyadım ama pişman oldum. Duvarlar da fayanstı onlar güzel oldu da yerdeki sıkıntı maalesef. En ufak bir şey düşse boya kalktı
Nihan21 Bende istiyorum pembe tarzında bişey benimkiler eski ev sahibi çok zevksizmiş 😒 bende burda bekliyim bari😃
Msssmy Nihan21 Ay valla inşallah kullanışlıdır ya yeniden fayans yapmaya kalksan dünya para tutuyor 🤦♀️
Ipekoz Msssmy teyzem yaptırdı. Fayansları boyadan önce özel bir malzemeyle kaplıyotlarmış yoksa boya tutmuyormuş