biberonmamasi Devlet aşılarını normalde sağlık ocağı yapıyor biliyorum ama özel hastanelerde yapıyorlar mı
Aa1 biberonmamasi Şöyle biz hem aylık muayeneye gidiyordum doktorumuza devlet aşımızı da bedava yapıyorlardı
Nohutannesi biberonmamasi bizim doktorumuz yapıyor. Kontrole gittiğimizde bakanlık asilarini da yapiyor ama her özel yapmiyormus sanırım
Tugce biberonmamasi genellemeye yapmayayım. Gittiğimiz özel hastane yapıyordu ancak sonrasında doktorumuzun şahsi kliniği ile devam ettik. Klinikte yapılmıyordu