Arkadaşlar 2 yaşında oğlum 3-4 gündür aşırı derecede ishal . Ne yese hiç beklemeden aşağıda günde 7-8 kez bütün üstünü başını değiştirecek derecede . Doktora götürdüm probiyotik toz verdi ama hiç faydası olmadı hiç bişey de yemiyor . Acaba şunu yap kesin faydasını görürsün dediğiniz şeyler var mı lütfen