gunesimm11 bence dogdugundan beri ya. Kızım kolik bi bebekti . Hiç bi kucakta sakinleşmez aglardı. Sadece benım kucağımda sakinleşirdi. Yataga koydugum an aglardı. 4 aylık olana kadar gece üstümde uyudu 😅 bir tek öyle aglamıyordu. Şuan 11 ,5 aylık. Uyandıgı an benden ya da babasından baskası odasına gider benden baskasını görürse ilk çıldırıyor aglama krızıne giriyor. 😅