Cancansmom Newmom123 ihtiyaci olan için güzel birsey, benim biri tikanikti o yuzden sagarak acmistim. Ama anladigim kadarıyla sizin sütünüz akiskan zaten, bu durumda çoğaltıp tazyik yaptirmaya gerek yok. Belki de ona agliyordur, düzgün icemiyordur.
Oglununannes Bak adı acı yavşan otu avcunla ezip ağzına at bir bardak su iç üstüne sana fotosunu da attım gercejten dene bak attarlarda satılıyor çok işe yarıyor
Aslanpasam Ben sezeryan doğum yaptım bebeğim bi ay etken doğdu ilk günden beti gazlı 37 günlük eskiden çığlık atıyordu gece gündüz kimyon papatya çayı felan içiyorum şimdi de karnına bez ısıtıp koyuyorum daha kolay öıkarıyor
Gencanneyim Newmom123 Bebek emdikçe sütün artar. Sütün yetmiyorsa çişli bezi az çıkar. Biogia doğal diye biliyorum sadece her gü tam saatinde vermelisiniz yoksa etki etmiyor. Ben düzenli kullanıma geçince çok etkisini gördüm
girayveannesi Newmom123 günde 7-8 bez çişli ise doyuyor merak etmeyin bende çok takmıştım bu olayı kulak asmayin. Benim oğlum gaz çıkardıktan sonra tekrar beni isterdi ama emmek için değil sizi koklayıp orda uyumak istiyor iki ya da üç kere süt çeker orda uyurdu. Stres yapmayın sizi istediği an emzirin kokunuzu istiyor çoğu zaman 😍