Merhaba 6 aylık oğlum var 15. Günü itibariyle koliktik gaz sancılarımız vardı 5. Ay itibariyle artık kolik olmaktan çıkmıştı ama ara ara ağlama krizleri devam ediyordu uykuları bir nebze düzenli olan bebeğimde bronşit başlangıcı oldu geçtiğimiz günleede tedavisine başladık şükür daha iyiye gidiyor ama bebeğimin bu gaz sorununu tam çözemedik damlalar probiyotikler ne varsa kullandık kullanıyoruz da özellikle geceleri sanırım gaz sancısı için bağırıyor çünkü alttan gazı çıkınca kendisini salıyor emiyor ama o ağlama anlarında beni de emmek istemiyor artık iyice çılgınlar gibi yıkıyor evi sabaha kadar böyle geçiyor özellikle 3-4 gecedir çok felaket bir haldeyiz hastalıktan mı acaba dedim ama ilaçlarını her şeyini veriyorum artık çok çaresizim o ağlama krizleri ve gaz için ne yapacağımı şaşırdım 6 ayımız bitti ama böyle benim gibi gaz sancıları vs çeken anneler tavsiyenize çok ihtiyacım var