fgnrcp2704 Diva Aptamil anne sütüne en yakın mama diye duydum ne kadar doğru bilemem diğer hakkında pek bilgim yok
Minikveannesiii Diva Bizde kullanmıştık kusmasını kesmişti ama kabız olmuştu kızım maalesef ve mamayı bırakıncada düzelmedi kabızlığı çok uğramıştık dikkatli kullanın o yüzden
Daphnethebird Biz de takviye olarak kısa bir süre kullandık kızım o ara çok kusuyordu anne sütünü. Aptamil ar verdim onu çok çok nadiren kustu. Daha kıvamlı diğer mamalara göre, o yüzden kusmasi zor oluyormus
Diva Daphnethebird doktor hem gavıscon yazdı hemde bu mamaları önerdi zaten normaldede mama artı süt olarak gidiyorduk inşallah işe yarar valla ne halı kaldı ne koltuk
Bnymefe Aptamil ar kullandık biz kusmasini önledi ama fiyatı baya pahaliydi zamlardan önce şimdi baya artmıştır diye düşünüyorum eczaneden almıştık