Rizeli53 tüm Petekler yanıyor 7 Petek+havlupan 60 70 derece sıkıntı şu geçen senede aynı yanıyordu en yüksek faturam 700 dü geçen ayda yanıyordu aynı şekilde 900 geldi. 1300 doğal gaz 300 elektrik 200 su ben artık hesaplayamıyorum😵💫🤯 allah sonumuzu hayır etsin yazık