2042 Bebeğim formül mama ile besleniyor ısıyı koruyan kullanıp memnun oldugunuz marka anne bebek termosu var mı
ArdicEge 2042 skip hop kullanıyorum memnunum ben ama biraz pahalı. Baby plus a bakabilirsiniz arkadasım kullanıyor memnun
Eysar 2042 baby plus e bebekten aldim çok kullanışlı 12 saat e kadar su sıcaklığını koruyor çok memnunum elim ayagim resmen her çanta ya katmaya uygun tavsiye ederim
2042 ipeku gittim üç a101 e birine gelmiş o da hemen satılmış sürekli katalogda veriyorlar öyle şeyleri ama maalesef koskoca ilçeye iki üç tane gönderiyorlar baby plus dan memnun herkes
kaymakliekmekkadayifi ipeku almayin bence oralardan ben soktan aldim sicak suyu koyduk bi anda altindan damlatmaya basladi😂😂