Fatmako Kızlar dün sağlık ocağındaki doktor kalpte masum üfürüm var bir cocuk kardiyologu görsün dedi ve içim içimi yiyor çok korkuyorum nedir bu? Bebeğim ishal ve çok ağlıyor 2 3 gündür. Bu şikayetten gitmiştik
Meryemmtemev Fatmako üfürümle alakası yok ishaln korkmayın masum üfürümler genellkle bebegn 6. Ayına kadar kendiliginden geciyor
KaSeAy Fatmako Panik yapmayın masum üfürük cogu bebekte görülen bir durum ve muhtemelen 6. ayda gecer
ozlem_3458 Fatmako benim bebegimde 55 günlük çocuk doktoru kalpte üfürüm sesi var ama gelişmeye baglı 3 aya kadar olabiliyor takip edelim geçmezse kardiyolojiye baktıralım dedi henüz doktora gitmedim etrafımda çok duydum ve hiç bir şey çıkmadı tekrar 2.ay kontrolünde baktırıcam
AlyaBaby Korkma cnm masum üfürümdür bizede demişti 4. Ayda .. sonra kardıyolojı doktor eko cekti baktı gerçktn masum cıktı sende bi git göster doktora ıcın rahatlar en azından
Mom06 Fatmako üfürüm delik demek canım masum dediğine göre ufak bişey yeğenimdede var 1 yaşında kapanmasına çok az kalmış dedi doktor yani tek ufak bir delik varsa bebeğin kalp hastası sayılmıyo genelde kendi kendine kapanıyo Canınızı sıkmayın