Bebeğim 7 buçuk aylık. Yaklaşık iki aydır desteksiz oturuyor ama biz yine yastık vs koyuyoruz kenarına. Sorun şu. Ben sürekli dikkat ediyorum başından ayrilmiyorum yastık olmasına rağmen hatta tuvalete bile gitmiyorum. Eşim gelince eşime bırakıp işlerimi hallediyorum. Ama ne zaman eşime bıraksam bu iki ayda 7-8 kere sırt üstü düştü çocuğum kafası halıya geldi ağladı. Eşimi kaç kere uyardım hatta bugün artık kavga ettim. Melekler koruyor diyor. Kenarına yastık koymadan dolaptan bisiler alırken arkası donukken bebeğim düşmüş. Ağladı yavrum. Artık bunun cehaleti beni sinirimi hoplatiyor. Epilepsi bile olabilir dedim bu çocuk. Sorum şu. Doktoruma henüz sormadım ama yıllar sonra bir etki çıkar mı Allah korusun yoksa bu bı şekilde belirti verir mi bı sorun olsa.