Kızlar selam
n11 den bilinen bi satışçıdan (evkiba) aptamil 800gram aldım 165e düşmüştü. Neyse geldi aptamil akıllı kutusunun öndeki mavi plastik kilidi yok. İçindeki jelatınde herhangi bi hasar yok. O var ve kapalı şekilde, açılmamış. Napayım ben bunu iade edeyim mi? Siz olsaydınız napardınız? Kargoya gitmem gerek o da biraz uzak. Yani boşuna mı pinpirikleniyorum? Satıcı magazaya sordum biz direk toptancıdan alıyoruz bunu dedi öyle dicek tabi ne dicek.