Nesli06 Kızlar merhaba kızım 13 aylık. 1 yaşına kadar Demir+d vitamini kullandık.doktor geçen ay ilaçları bırakabilirsiniz dedi. Sizde durumlar nedir
1balkizannesi Nesli06 ben vermiyorum hiç te vermedim . Harnup pekmez, üzüm pekmezi verdim. Şu anda 18 aylık olucak .
Seyma-2436 Nesli06 Demir’i 1 yaşta bıraktık dvit kış ve güneş görmüyor diye devam ediyoruz 17 aylık. Kreşe başladı bağışıklık güçlendirmek için multivitamin başladık 16 aylıkken onun içindede dvit var ama miktarı az o yüzden dviti 2 günde bir veriyorum yinede.
-erCansu- Nesli06 d vitamini kışın doktorlar hep ver diyor güneş almıyor çnkü 3 yaşında hala kış aylarında d vit veriyorum… kan değerleri güzelse vermenize gerek yok kan ilacı takviye edici olanlardan verilebilir yınede demir depoları dolar neticede
NurY Nesli06 D vitamini Dört yaşına kadar öneriyor doktorlar özellikle kışın kan damlasını da aksatmayin , yiyeceklerdeki hiç bir şey demir depolarını dolduramaz damla kadar
-erCansu- 1balkizannesi insanları etkilemeyın hastalık zamanında d vitamini önemli özellikle kış ayında pekmez tedavi yöntemi değildir bunhn yerine kan değerleri güzel oyuzden pekmezle destekliyorum diyebilirsiniz
1balkizannesi -erCansu- etkilemek için demiyom ki ztn beb çok denedim içmedi kan ilacını ustumzu başımız battı.
-erCansu- 1balkizannesi bazıları biliyorsunuz ilaçlara karşı şimdi hiç vermedim vermiom falan deyınce ben öyle algıladım 😬
Elifinhyli Nesli06 kış aylarında muhakkak d vitamini verilmeli zaten ben birde bitkisel bagisiklik guclendirici surup kullaniyorum haftanin 3 gunude bslik yagi
1balkizannesi -erCansu- d vitamini bir dönem kullandım yemek yememisti. Ki mecbur güneş olmadığıma göre d vitaminini kullancam😁
Aselask34 Nesli06 bizim doktorumuz kışı geçirelim dedi,özellikle d vitamini için .mayıs ta kontrolünü tekrar yapar bırakırız dedi yani o zaman 18 ayı dolduruyor olucaz.