Dün sezeryan ile doğum yaptım 37. Haftada gebelik kolestazindan dolayı bebeğime ilk solunum skntisi ve emme refleksi yok dediler sonra solunum skntisi gitti emme refleksi de başladı emzik tarzı biseyle deniyorlar onu emiyor göğsümu tam kavrayamiyor gece bı emzirebildim ama sabah emmedi dünde hemşire enfeksiyondan dedi şuan küvezde yoğun bakımda 🥺