Kirmiziboncugunannesi etkiliyordur mutlaka, sizi çok iyi anlıyorum bende annem giderken çok üzülmüştüm 20 gün kalmıştı benimle sonra gitti, eşim de işe gitti o gün sanırım kendimi en çaresiz hissettiğim gündü… ama geçiyor, geçecek inanın. Yanlız değilsiniz. Daha olumlu mutlu huzurlu olmaya çalışın ki bebeğiniz de sizin pozitif duygularınızı alsın. 🌸