HM1 Cok caresizim🙁 bebegim 3 aylik emziriyorum ama son zamanlarda sütüm yetmiyor o yüzden mama verdigimde de siseyi almiyor kusasi geliyor😐 doyuramiyorum dogru yani malesef bebegimi. Mizmizlandigi halde almiyor siseyi🙁 neyapabilirim?
Zlm HM1 uğraştırıcı olur ama mamayı siringaya çekin sizi emerken ağzından az az sıkın hem sizi emdiği için sutunuzde artar hemde bebek doymuş olur
ElifEcrinnn HM1 aynı sorun bende de var emerken ağlıyor bırakıyor memeyi yetmiyor sütüm 4 aylık oldu. Biberonu almıyor ne yaptıysam tutturamadım biberonu. Philips Avent Biberon, Chicco markalari da denedim ama olmadı yine kaşıkla veriyorum mecbur