Oglumunannesiyim 5-18 aylık emzik aldım ben sırf bu sebepten. 1 hafta sonra 5 aylık olacak direkt vericem onu. E bebekte Baby plus var avent gibi ucu . Avent muadili diyebilirim hatta, her şeyiyle aynı. 2li paket satılıyor e bebekte 25 TL. Avent alacaktım ama diş döneminde sürekli emzik parçalayacağı icin ucuza kaçtım 😅